Sunday, April 14, 2013

Kanser Moral Kesan Politik Bebal


Politik di negara kita memang banyak isu. Besar-besar belaka. Hingga ada yang membabitkan mahkamah antarabangsa. Tetapi isu skandal seks agak berbeza. Apabila ia mula dimain-mainkan di media semenjak era heret tilam ke mahkamah pada akhir 1990'an, membawa kepada video seks pemimpin PAS, saya rasa seperti saya menjadi mangsa rogol, 'intellectually'!

Tolak ketepi semua isu lain, saya seru agar Barisan Nasional ditumbangkan, agar selepas ini, isu seks menjadi tajuk bilik tidur, dan bilik perbicaraan mahkamah, SAHAJA.

Selamatkan rakyat Malaysia daripada mindanya dirogol!

UBAH!



"Aku hanya bertujuan hendak memperbaiki sedaya upayaku; dan tiadalah aku akan beroleh taufik untuk menjayakannya melainkan dengan pertolongan Allah. Kepada Allah jualah aku berserah diri dan kepadaNyalah aku kembali." [Q11:88]

No comments:

Post a Comment